İçerik Görüntüleme
  • Mesajlar: 3
  • Görüntüleme: 26945
  • Mesajlar: 17
  • Görüntüleme: 36391

Malamo kaj malŝato al esperantistoj

başlangıç BrunoBram, 9 Temmuz 2011

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 24
  • Görüntüleme: 52327

La mortpuno - kion vi opinias?

başlangıç Miland, 17 Kasım 2009

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 41
  • Görüntüleme: 103027

Kiel helpi la libianojn ?

başlangıç sev, 22 Şubat 2011

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 102
  • Görüntüleme: 191469

Son mesaj

Nova lingva lernado forumo (Fi3M)

başlangıç irishpolyglot, 12 Temmuz 2011

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 1
  • Görüntüleme: 27842

Kiaj politikaj ideoj vi havas?

başlangıç BrunoBram, 9 Temmuz 2011

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 28
  • Görüntüleme: 58713
  • Mesajlar: 20
  • Görüntüleme: 35998

Kion vi pensas pri tradukoj el tradukoj?

başlangıç BrunoBram, 9 Temmuz 2011

Dil: Esperanto

  • Mesajlar: 3
  • Görüntüleme: 27898
Başa geri dön