Tästä sisältöön

Ĉu la homaro ?

josell :lta, 3. marraskuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 44477

Viimeisin viesti

Ĉu komuna lingvo vere helpus?

ora knabo :lta, 5. lokakuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 42
  • Näyttöjä: 116712

Obama elektiĝis

trojo :lta, 5. marraskuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 23
  • Näyttöjä: 69923

Viimeisin viesti

Tutmonda krizo

piotrek92 :lta, 6. lokakuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 33
  • Näyttöjä: 90125

Viimeisin viesti

Ĉu Esperanto en Eŭropo?

Hispanio :lta, 4. marraskuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 36156

Ĉu vi scias ion pri la "ekonomia malkresko"?

bretella :lta, 2. marraskuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 37200

Preter tempo kaj spaco

Miland :lta, 27. elokuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 30
  • Näyttöjä: 101526

Viimeisin viesti

Kion vi faras kiam via komputilo freneziĝas?

Andreo Jankovskij :lta, 20. syyskuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 10
  • Näyttöjä: 52142

Via voĉo en ukrainia radio (por junuloj).

Andreo Jankovskij :lta, 16. lokakuuta 2008

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 39045

Viimeisin viesti

Takaisin ylös