Ĉu disfalo de "La Tria Regno" estis la plej granda katastrofo de la 20a jarcento (laŭ Putino)?
من Andreo Jankovskij, 4 نوفمبر، 2017
لغة: Esperanto
- المشاركات: 122
- عدد المشاهدات: 152384
آخر مشاركة
- المشاركات: 3
- عدد المشاهدات: 20416
آخر مشاركة
- المشاركات: 5
- عدد المشاهدات: 22010
آخر مشاركة
- المشاركات: 11
- عدد المشاهدات: 28901
آخر مشاركة
- المشاركات: 7
- عدد المشاهدات: 24607
آخر مشاركة
- المشاركات: 8
- عدد المشاهدات: 25375
آخر مشاركة
- المشاركات: 53
- عدد المشاهدات: 74766
آخر مشاركة
Kial Esperanto forumoj ĉiam estas poluataj per tiaj aĉaĵoj
من thyrolf, 4 ديسمبر، 2017
لغة: Esperanto
- المشاركات: 1
- عدد المشاهدات: 24102
آخر مشاركة
- المشاركات: 11
- عدد المشاهدات: 28508
آخر مشاركة
- المشاركات: 15
- عدد المشاهدات: 33307
آخر مشاركة