Ĉu en la frazoj "Marko batas Julia. Jam Julia ne kantas, sed ploras.", la uzado de "jam" korektas?
xu_codes :lta, 15. syyskuuta 2022
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 9072
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 9657
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 9892
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 10354
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 8545
Viimeisin viesti
- Viestejä: 9
- Näyttöjä: 8552
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 8898
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 7946
Viimeisin viesti
"Egoisto: persono kiu ne intencas mian bonon", kiel diri en Eo?
amigueo :lta, 22. elokuuta 2022
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 10
- Näyttöjä: 9537
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 8996
Viimeisin viesti