Til indholdet

Pronomoj

af Rejsi, 14. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 8
  • Visninger: 24209

Sidste meddelelse

"Mi dankas al vi", ĉu ĝusta formo?

af yyaann, 14. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 4
  • Visninger: 22401
  • Meddelelser: 6
  • Visninger: 23078

Ĵeti rubujen

af HaleBopp, 2. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 10
  • Visninger: 26884

Sidste meddelelse

Novaj tradukoj

af Jorn644, 5. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 15
  • Visninger: 26696

Sidste meddelelse

Misŝraubita?

af HaleBopp, 8. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 3
  • Visninger: 22887

Sidste meddelelse

tabasamu¡

af Dolz, 4. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 5
  • Visninger: 20664

Sidste meddelelse

Mispronocadoj de Esperanto

af Bruso, 6. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 21093

Sidste meddelelse

Skribo de nombroj pli grandaj ol 999.999

af m_v, 5. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 5
  • Visninger: 22150

Ĉu kio estas "Raŭmismo"?

af AllenHartwell, 5. maj 2014

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 21629

Sidste meddelelse

Tilbage til start