ورود به محتوا

"antaŭ" kontraŭ "antaŭ ol"

از Hyperboreus, 2 نوامبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 28152

آخرین ارسال

Sin aŭ vin

از Tekla, 1 نوامبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 27093

آخرین ارسال

Duoble akuzativo

از Hyperboreus, 24 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 23
  • نمایش‌ها: 48155

آخرین ارسال

*-abl-?

از cellus, 27 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 26048

آخرین ارسال

kiom da fojoj?

از zan, 31 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 4
  • نمایش‌ها: 27307

آخرین ارسال

Itenero?

از Haratta, 24 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 3
  • نمایش‌ها: 25769

آخرین ارسال

Prilingva demando: "Ĉu mi faru patkukojn?"

از Kirilo81, 26 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 11
  • نمایش‌ها: 42700

Kiu kazo en interjekcioj?

از Hyperboreus, 27 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 25979

آخرین ارسال

Infinitivoj pasivoj

از Hyperboreus, 23 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 21
  • نمایش‌ها: 47900

آخرین ارسال

"Kiel" aŭ "kvazaŭ"

از Hyperboreus, 23 اکتبر 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 26999

آخرین ارسال

بازگشت به بالا