Til indholdet

Fola demando: kiel oni diras "meme" en Esperanto?

af Mcfero, 25. nov. 2020

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 4
  • Visninger: 14718

Dudas sobre cómo se dice en esperanto...

af MaxAllen, 24. nov. 2020

Sprog: Español

  • Meddelelser: 8
  • Visninger: 12946

Saluton, mi nova

af Kensho, 6. nov. 2020

Sprog: Nederlands

  • Meddelelser: 5
  • Visninger: 14051

Sidste meddelelse

Esperanto literaturo

af Giachomo, 8. nov. 2020

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 15262

Sidste meddelelse

Una duda que tengo

af Darksoul32, 12. aug. 2020

Sprog: Español

  • Meddelelser: 16
  • Visninger: 18578

Sidste meddelelse

Kio, kie, and kiam used as conjunctions

af Yumemitai, 6. okt. 2020

Sprog: English

  • Meddelelser: 16
  • Visninger: 20228
  • Meddelelser: 3
  • Visninger: 15834

MI (VI, …) HAVAS + INFINITIVO

af StefKo, 10. jan. 2018

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 9
  • Visninger: 15454
Tilbage til start