Al contingut

Kiom da homoj parolas en via gepatra lingvo?

de vincas, 24 d’agost de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 20
  • Visualitzacions: 68425

helpu.pri somali lingvo

de derverwandte, 27 de juny de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 36935

Helpu traduki! (al ia lingvo)

de Mateo93, 11 de gener de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 32
  • Visualitzacions: 100184

Kial amas vi lerni lingvojn?

de eikored85, 17 de febrer de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 15
  • Visualitzacions: 49170

Blisa skribo

de Jakovo, 9 d’agost de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 47983

Darrer missatge

Esti aŭ ne esti - tio estas la demando.

de peteris92, 5 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 25
  • Visualitzacions: 79798

Pri esperanta gramatiko por turklingvanoj

de Iretka, 16 de maig de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 37260

Kiu lingvo estas ?

de crescence, 11 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 38840

ĉinaj signoj kaj klavaro

de crescence, 27 de març de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 37460

Ciumado kaj viumado

de darkweasel, 16 d’abril de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 38964
Tornar a dalt