- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 27363
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 22036
Viimeisin viesti
¿Por qué se obvía el sufijo -iĉ en casi todos los diccionarios?
Masacroso :lta, 15. toukokuuta 2007
Kieli: Español
- Viestejä: 23
- Näyttöjä: 53703
Viimeisin viesti
What The World Would Be Like if Street Signs were in EO
Jondude11 :lta, 15. toukokuuta 2008
Kieli: English
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 21704
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 20429
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 27271
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 26722
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 20867
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 29077
Viimeisin viesti
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 28086
Viimeisin viesti