Muzikteskto de "Festeno" - Kanto de Esperanto Desperado
licx :lta, 17. huhtikuuta 2007
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 41104
Viimeisin viesti
would it be alright if someone looked over my story in Esperanto?
croquette :lta, 17. huhtikuuta 2007
Kieli: English
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 35257
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 37654
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 37862
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 39979
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 35471
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 33865
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 36042
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 34778
Viimeisin viesti