- Viestejä: 16
- Näyttöjä: 18226
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 13150
Viimeisin viesti
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 20565
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 15192
Viimeisin viesti
Are you a Reddit user who wants to learn Esperanto for your new year's resolution? Join the team!
greenmanwitch :lta, 27. joulukuuta 2012
Kieli: English
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 13250
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 16441
Viimeisin viesti
- Viestejä: 15
- Näyttöjä: 21717
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 17620
Viimeisin viesti