Kapalı
Maksimum 500 mesaj.
Mesajlar: 8885
Dil: Esperanto
ratkaptisto (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 17:52:10
Bona vetero ankaŭ estos dum la ....
alfavera (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 18:37:33
ratkaptisto (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 18:51:51
vincas (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 19:00:39
ratkaptisto (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 19:03:58
dobri (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 19:33:18
vincas (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 20:19:53
vincas (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 20:19:56
ratkaptisto (Profili görüntüle) 14 Ekim 2014 20:30:45
alfavera (Profili görüntüle) 15 Ekim 2014 03:54:41