Kapalı
Maksimum 500 mesaj.
Mesajlar: 8885
Dil: Esperanto
ratkaptisto (Profili görüntüle) 15 Kasım 2014 22:05:43
cFlat7 (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 00:31:26
ratkaptisto (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 11:10:50
Clarence666 (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 15:11:45
cFlat7 (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 15:34:25
cFlat7 (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 15:34:25
cFlat7 (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 16:18:35
Centaŭro:Nun alvenis scivolemo, ĉu vi nuligis vian skribaĵon aŭ de aliulo?[nur la komputilo faris du]
alfavera (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 16:24:15
alfavera (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 17:39:38
ratkaptisto (Profili görüntüle) 16 Kasım 2014 17:46:41