Tio plej tedita de la ateistoj estas ke ili ne haltas paroli pri Dio.
של unpensador, 25 באוקטובר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 15
- להציג 34742
הודעה אחרונה
Aliatage mi povis rigardi la televizon ĉi tie, sed ne hodiaŭ.
של unpensador, 29 באוקטובר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 1
- להציג 24571
הודעה אחרונה
- הודעות: 1
- להציג 22930
הודעה אחרונה
Mi estas preskaŭ 70 jara, sed ankaŭ ne komprenas antropoidinojn.
של unpensador, 28 באוקטובר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 1
- להציג 24829
הודעה אחרונה
- הודעות: 1
- להציג 25171
הודעה אחרונה
¿Ĉu estos esperanto la estonta lingvo oficiala de la Eklezio katolika?
של unpensador, 19 באוקטובר 2011
שפה: Esperanto
- הודעות: 68
- להציג 107322
הודעה אחרונה
- הודעות: 23
- להציג 50685
הודעה אחרונה
- הודעות: 8
- להציג 29119
הודעה אחרונה