- Missatges: 11
- Visualitzacions: 31693
Darrer missatge
Mi tre volas uzi mian Esperanton, sed ne scias kiel ):
de skd988, 14 d’abril de 2018
Llengua: Esperanto
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 18082
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 19397
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 18477
Darrer missatge
neniom da kafo? brito: JA/NEN, dum japano: NE/JES
de amigueo, 10 de desembre de 2017
Llengua: Esperanto
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 30527
Darrer missatge
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 21868
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 16919
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 19090
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 22942
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 16077
Darrer missatge