Till sidans innehåll

Predikativo en Esperanto: ĉu adjektivo aŭ adverbo?

av m_v, 19 oktober 2014

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 14
  • Visningar: 28716

La frazo "Bonan Nokton"

av squishy_mage, 6 juli 2015

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 4
  • Visningar: 22496

Senaste meddelande

La suffikso -iĝ

av ustra, 8 augusti 2014

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 12
  • Visningar: 27547

Senaste meddelande

La truo sur la pordo

av 123xyz, 8 april 2015

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 8
  • Visningar: 24563

Senaste meddelande

  • Meddelanden: 1
  • Visningar: 18889

estkiel

av michaleo, 25 juni 2015

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 22
  • Visningar: 36827

Senaste meddelande

malproksima/malproksime

av michaleo, 21 juni 2015

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 12
  • Visningar: 25116

Senaste meddelande

Angla Fundamenta Gramatiko

av nornen, 2 juli 2015

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 35
  • Visningar: 50842

Senaste meddelande

Chu"ki'i" estas formo nova?

av akueck, 3 juli 2015

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 9
  • Visningar: 22908

Senaste meddelande

Silabigo II

av nornen, 5 juli 2015

Språk: Esperanto

  • Meddelanden: 6
  • Visningar: 21187

Senaste meddelande

Tillbaka till toppen