- Messaggi: 57
- Visualizzazioni: 71489
Ultimo messaggio
- Messaggi: 1
- Visualizzazioni: 18678
Ultimo messaggio
"Fatamorgan'" k aliaj formoj novaj normkonforme uzeblaj nur pro internacieco
di akueck, 29 giugno 2015
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 1
- Visualizzazioni: 20735
Ultimo messaggio
"Vi ne scias kion diri." vs "Vi ne scias tion, kion vi diru."
di noureddin, 26 giugno 2015
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 7
- Visualizzazioni: 25791
Ultimo messaggio
- Messaggi: 26
- Visualizzazioni: 39962
Ultimo messaggio
Chu "lic'i" en la signifo "est'i permes'at'a" estas formo nova?
di akueck, 21 giugno 2015
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 27
- Visualizzazioni: 46217
Ultimo messaggio
- Messaggi: 20
- Visualizzazioni: 27869
Ultimo messaggio
Nia lingvo kaj afero - La skemo "-a -o kaj -o" estas ĝusta
di Bernadox, 14 giugno 2015
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 10
- Visualizzazioni: 23285
Ultimo messaggio
- Messaggi: 7
- Visualizzazioni: 17440
Ultimo messaggio
- Messaggi: 37
- Visualizzazioni: 49791
Ultimo messaggio