ورود به محتوا

Helpu min!!!!!!!!!!!!!!

از honeydeww27, 16 فوریهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 18504

آخرین ارسال

Ĉu oni povas verbigi ian vorton?

از psychoslave, 14 فوریهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 16
  • نمایش‌ها: 25845

Pri la uzado je '-end-'

از psychoslave, 14 فوریهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 19876

آخرین ارسال

"Novaĵletero"?

از wdhgtx, 18 فوریهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 19032

آخرین ارسال

Kie mi povas aĉeti "La Hobito"?

از kaŝperanto, 12 مارس 2013

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 7
  • نمایش‌ها: 25881

Ĉu "alumeti"?

از Hound_of_God, 15 فوریهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 2
  • نمایش‌ها: 20929

آخرین ارسال

Rakonti por plibonigi mia esperanto

از stilly, 16 ژانویهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 25
  • نمایش‌ها: 40640

Estas-`stas

از Roman_Mutin, 25 مارس 2011

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 26
  • نمایش‌ها: 48310

آخرین ارسال

Ĉu artikolo?

از HaleBopp, 1 فوریهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 36
  • نمایش‌ها: 48906

آخرین ارسال

dekkvar studjaroj "por" timeme balbuti la lernejan anglan

از amigueo, 3 فوریهٔ 2015

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 3
  • نمایش‌ها: 20716
بازگشت به بالا