Tästä sisältöön

Kiel vi prononcas "sed"?

victornino :lta, 23. elokuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 11
  • Näyttöjä: 38885

La retejo de slovaka lingvo

Hundies19 :lta, 11. syyskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 23345

Esperantaj silaboj

Vilius :lta, 5. syyskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 23
  • Näyttöjä: 48644

Viimeisin viesti

Granda Lingvo-Foiro en Londono

sudanglo :lta, 7. syyskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 23905

Ĉu mia teksto estas bone?

Jav88_arg :lta, 3. syyskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 8
  • Näyttöjä: 25175

Akvo, akvumi, aero aerumi, falsa,

cellus :lta, 5. elokuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 12
  • Näyttöjä: 35690

Demanda subfrazo kiel subjekto

HaleBopp :lta, 6. syyskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 7
  • Näyttöjä: 24914

Viimeisin viesti

Peto de korektiga helpo

Ilmen :lta, 4. syyskuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 10
  • Näyttöjä: 23346

Viimeisin viesti

Ĉu ĝi estas korekta?

CrisJr25 :lta, 31. elokuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 24
  • Näyttöjä: 45566

Turniĝi / Ŝanĝiĝi

Simon Pure :lta, 29. elokuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 21
  • Näyttöjä: 43087
Takaisin ylös