לתוכן העניינים

Malvarma

של Hyperboreus, 7 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 26386

הודעה אחרונה

Ĉu iu uzas WuBi-on por enklavi la ĉinan?

של Demian, 4 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 23959

utilaj frazoj

של Dorinha, 25 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 31
  • להציג 58718

הודעה אחרונה

De kiel rezoni verbo 'dependi' regas 'de' prepozicion?

של lgg, 3 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 25648

kial ni ne povas uzi la rolvorteton "el" por tempo?

של drinkulo, 18 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 11
  • להציג 31161

Dubo kun vorto

של Niamondo, 29 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 26221

הודעה אחרונה

Ĉu vizaĝlibro aŭ fejsbuko?

של Andreo Jankovskij, 27 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 28
  • להציג 54834

הודעה אחרונה

La substantivaj formoj de la adjektivradikoj

של Ilmen, 27 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 25492

Kiel reprezenti palataligatajn konsonantojn en e-o?

של lgg, 29 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 24460

Vorteto "iom" kaj akuzativo

של Ilmen, 27 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 24902
לראש הדף