Vai all’indice

surprizigi-surprizi

di glig, 18 maggio 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 14
  • Visualizzazioni: 30914

Ultimo messaggio

Kial "ci" neniam estas uzata?

di HaleBopp, 11 maggio 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 21
  • Visualizzazioni: 46349

Artikoloj

di Hector_134, 09 maggio 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 3
  • Visualizzazioni: 25117

Ultimo messaggio

Pro konraŭ Ĉar

di Brandini, 04 maggio 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 4
  • Visualizzazioni: 25377

Ultimo messaggio

Kiel vi pruvus ke ..

di sudanglo, 10 marzo 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 125
  • Visualizzazioni: 205510

komercado per varo aŭ de varo? kaj aliaj aĵoj

di Lom, 28 aprile 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 6
  • Visualizzazioni: 27244

propraj nomoj

di dubst3pp4, 28 aprile 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 5
  • Visualizzazioni: 25023

Ultimo messaggio

Mi min demandis...

di HaleBopp, 27 aprile 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 44
  • Visualizzazioni: 86671

Ultimo messaggio

"io ajn" kaj "kio ajn"

di Lom, 28 aprile 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 7
  • Visualizzazioni: 26427

Ultimo messaggio

Problemo kun nomo de landoj kaj de loĝanto.

di magnifico94, 21 marzo 2011

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 8
  • Visualizzazioni: 26475
Torna all’inizio