- Missatges: 43
- Visualitzacions: 93741
Darrer missatge
- Missatges: 12
- Visualitzacions: 38764
Darrer missatge
Kial ne anstatauyigi la diakritikojn esperantajn per "y" ?
de cafaristeir, 4 de gener de 2010
Llengua: Esperanto
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 41678
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 33703
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 25788
Darrer missatge
- Missatges: 30
- Visualitzacions: 59242
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 33110
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 29280
Darrer missatge