- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 39227
Viimeisin viesti
Peto diskuti pri vortoj por la filmeto “Geniulo 2”
Andreo Jankovskij :lta, 24. syyskuuta 2008
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 34752
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 41849
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 37619
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 38591
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 41904
Viimeisin viesti
mia esperanta flimeto pri manpakaĵo - ĉu vi povas ĝusti miajn erarojn?? :)
irishpolyglot :lta, 20. lokakuuta 2008
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 37455
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 34146
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 38091
Viimeisin viesti
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 49395
Viimeisin viesti