- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 39231
Viimeisin viesti
Peto diskuti pri vortoj por la filmeto “Geniulo 2”
Andreo Jankovskij :lta, 24. syyskuuta 2008
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 34768
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 41868
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 37626
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 38594
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 41907
Viimeisin viesti
mia esperanta flimeto pri manpakaĵo - ĉu vi povas ĝusti miajn erarojn?? :)
irishpolyglot :lta, 20. lokakuuta 2008
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 37466
Viimeisin viesti
- Viestejä: 8
- Näyttöjä: 34154
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 38095
Viimeisin viesti
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 49401
Viimeisin viesti