Ĝusta temp-uzado en la subfrazoj kun "ĉu", "ke" aŭ la tabelvortoj je "ki-"
של Giachomo, 14 בספטמבר 2020
שפה: Esperanto
- הודעות: 3
- להציג 13032
הודעה אחרונה
- הודעות: 3
- להציג 13095
הודעה אחרונה
- הודעות: 7
- להציג 18359
הודעה אחרונה
- הודעות: 8
- להציג 15940
הודעה אחרונה
Kio estas diferenco inter vortaj "povi", "darfi" kaj "kapabli"?
של Gleb_, 25 באוגוסט 2020
שפה: Esperanto
- הודעות: 12
- להציג 18487
הודעה אחרונה
- הודעות: 6
- להציג 29290
הודעה אחרונה