Tästä sisältöön

Ripariĝi

novatago :lta, 11. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 34293

Viimeisin viesti

la plej longaj vortoj

Altebrilas :lta, 9. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 37112

Viimeisin viesti

Latino

Fuzzy :lta, 16. huhtikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 49
  • Näyttöjä: 152453

Viimeisin viesti

Ĉu la dua lingvo pli influas sur Esperanto ol la denaska?

yyaann :lta, 13. heinäkuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 17
  • Näyttöjä: 47287

[Hispana lingvo] Pri stranga uzo de "en principio iba a..."

yyaann :lta, 12. heinäkuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 32437

Kune lerni la Ĉeĥan lingvon.

Ban_Ako :lta, 17. kesäkuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 32247

Kiu(j) slava(j) lingvo(j) estas pli facila(j)

codesito :lta, 26. toukokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 19
  • Näyttöjä: 42897

[Hispana] Kiel prononci "ll" kaj "g"

Dakila_Sidhi :lta, 21. kesäkuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 9
  • Näyttöjä: 35492

kion vi pensas pri ido?

brw1 :lta, 19. kesäkuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 29
  • Näyttöjä: 68244

Viimeisin viesti

Takaisin ylös