- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 36825
Viimeisin viesti
- Viestejä: 1
- Näyttöjä: 33644
Viimeisin viesti
Kia nacia (ne artefarita) lingvo estas la plej facila?
vincas :lta, 29. elokuuta 2009
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 47
- Näyttöjä: 132599
Viimeisin viesti
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 48825
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 36325
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 38692
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 37252
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 39314
Viimeisin viesti
- Viestejä: 7
- Näyttöjä: 37520
Viimeisin viesti
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 51052
Viimeisin viesti