Tästä sisältöön

Ĉuck Norris

Desmut :lta, 10. heinäkuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 17
  • Näyttöjä: 46433

Viimeisin viesti

Respondo al Paquillo

darkweasel :lta, 1. kesäkuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 41
  • Näyttöjä: 113475

Kiom da esperantistoj por substitui unu lampon?

Interretano :lta, 5. kesäkuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 41387

Kial la pacifistoj kaj verduloj estas grava minaco por la homaro?

Paquillo :lta, 3. kesäkuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 41453

Konsiloj al vinkas

Paquillo :lta, 2. kesäkuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 19
  • Näyttöjä: 71966

Viimeisin viesti

kial vi ŝatas militojn??

Paquillo :lta, 12. huhtikuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 28
  • Näyttöjä: 94721

Nova video!

Desmut :lta, 4. helmikuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 4
  • Näyttöjä: 41160

Viimeisin viesti

Taglibroj de hundo kaj kato

Sunjo :lta, 6. toukokuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 38811

Kial vi ŝatas la hispanojn??

Paquillo :lta, 19. huhtikuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 23
  • Näyttöjä: 73477

Multe da Ridoj! - Eo.

dombola :lta, 1. toukokuuta 2012

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 40524

Viimeisin viesti

Takaisin ylös