בֿעספּערא סוֹנעטוֹ kial hebreaj tekstoj ne bone maldekstren?
de amigueo, 28 de gener de 2015
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 28983
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 43554
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 31753
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 33051
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 30042
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 28902
Darrer missatge
- Missatges: 36
- Visualitzacions: 142665
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 30204
Darrer missatge
Ĉu ĝi estas ebla aliiĝi onian nomon en Lernu?
de saltantedlmuroj, 27 de novembre de 2014
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 31375
Darrer missatge
Ĉu oni enmetus atingon al nova sistemo de pasporta servo?
de lagtendisto, 5 d’octubre de 2014
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 32019
Darrer missatge