לתוכן העניינים

Palabras sin traducción

של josell, 5 ביוני 2008

שפה: Español

  • הודעות: 6
  • להציג 21004

הודעה אחרונה

espking22

של Frankp, 9 ביוני 2008

שפה: English

  • הודעות: 1
  • להציג 20817

הודעה אחרונה

Why 'Sendi'?

של Rohan, 17 במאי 2008

שפה: English

  • הודעות: 20
  • להציג 41468

הודעה אחרונה

MSN?

של maxmartin, 8 ביוני 2008

שפה: English

  • הודעות: 2
  • להציג 19021

הודעה אחרונה

Try, try, try again . . .

של piff, 7 ביוני 2008

שפה: English

  • הודעות: 10
  • להציג 18824

הודעה אחרונה

Viajn?

של Ciapy, 4 ביוני 2008

שפה: Italiano

  • הודעות: 4
  • להציג 23209

הודעה אחרונה

¿Porque no usamos esperanto en cosas más cotidianas?

של josell, 23 במאי 2008

שפה: Español

  • הודעות: 13
  • להציג 31683

La Perdita Generacio i svensk radio

של NORDULINO, 8 במאי 2008

שפה: Svenska

  • הודעות: 3
  • להציג 25802

G8

של Frankp, 4 ביוני 2008

שפה: Português

  • הודעות: 2
  • להציג 24199

הודעה אחרונה

Esperanto nas Nações Unidas!!!

של Egmt, 26 באפריל 2007

שפה: Português

  • הודעות: 6
  • להציג 25174

הודעה אחרונה

לראש הדף