- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 21086
Viimeisin viesti
- Viestejä: 20
- Näyttöjä: 41526
Viimeisin viesti
- Viestejä: 10
- Näyttöjä: 18945
Viimeisin viesti
¿Porque no usamos esperanto en cosas más cotidianas?
josell :lta, 23. toukokuuta 2008
Kieli: Español
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 31706
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 25829
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 25203
Viimeisin viesti