ورود به محتوا

G8

از Frankp, 4 ژوئن 2008

زبان: Italiano

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 22749

آخرین ارسال

G8

از Frankp, 4 ژوئن 2008

زبان: Français

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 24640

آخرین ارسال

G8

از Frankp, 4 ژوئن 2008

زبان: Svenska

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 23356

آخرین ارسال

Skype - esperanto konferencio

از piotrek92, 3 مهٔ 2008

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 30975

آخرین ارسال

  • پست‌ها: 24
  • نمایش‌ها: 40516

[Baza 1] Semajno 5: La vetero

از Junesun, 22 مهٔ 2008

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 12
  • نمایش‌ها: 32953

آخرین ارسال

Comment on dit "en bas" en espéranto?

از Guillaume66, 25 مهٔ 2008

زبان: Français

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 21779

Ayuda con los numeros

از NaomiAnya, 23 مهٔ 2008

زبان: Español

  • پست‌ها: 14
  • نمایش‌ها: 30892

آخرین ارسال

Wij verbreken de stilte met een lach!

از florvan, 6 مهٔ 2007

زبان: Nederlands

  • پست‌ها: 142
  • نمایش‌ها: 199258

آخرین ارسال

Un texte

از sutekiai, 23 نوامبر 2006

زبان: Français

  • پست‌ها: 13
  • نمایش‌ها: 33250

آخرین ارسال

بازگشت به بالا