Al contingut

Must a female noun always have the "ino" suffix?

de Betka, 22 d’abril de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 24582

How to say "I'm cold"

de guyjohnston, 12 d’abril de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 16
  • Visualitzacions: 30655

37 landoj subskribis la Deklaracion por Esperanto

de n1954, 28 d’abril de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 25040

expressions françaises à traduire

de haluskoj, 17 de març de 2008

Llengua: Français

  • Missatges: 22
  • Visualitzacions: 43760

Was braucht das neue Esperantoinformationsportal

de homojKunHomoj, 6 de desembre de 2007

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 46
  • Visualitzacions: 71521

Transitive or Intransitive?

de SolidTux, 30 d’abril de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 21120

Attend SES for free!

de erinja, 29 d’abril de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 21799

Esperanto to English Dictionary

de Docxjo, 29 d’abril de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 20902

Virtulo

de Frankp, 29 d’abril de 2008

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 24242

Darrer missatge

Habt ihr einen Leitspruch?

de EL_NEBULOSO, 31 de març de 2007

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 18
  • Visualitzacions: 35025
Tornar a dalt