Al contingut

közérdekű témákat áttenni az E-o részbe?

de nadmihaly, 1 de setembre de 2006

Llengua: Magyar

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 24227

The Dictator

de languagefan, 25 de gener de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 31520

Darrer missatge

Sad news

de Miland, 24 de gener de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 26242

Darrer missatge

Correlatives...

de Oŝo-Jabe, 18 de gener de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 25450

előítéletek más népekről

de toni692, 23 de novembre de 2007

Llengua: Magyar

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 36938

Estas serĉata bona desegnisto

de Jev, 20 de gener de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 26095

NOKIA dizertas de Germanujo al Hungarujo kun shtelado de subvencioj.

de Verdano, 20 de gener de 2008

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 25776

Kiel prononci "nagymaros"?

de Rao, 22 de setembre de 2007

Llengua: Magyar

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 29256

안녕하세요?

de papageno2008, 28 d’octubre de 2007

Llengua: 한국어

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 33737

Darrer missatge

eszperantó és hagyományok

de joco, 6 de gener de 2008

Llengua: Magyar

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 23449
Tornar a dalt