Al contingut

Did you hear Glenn Beck's ignorant comments about Esperanto?

de ZOV, 13 de novembre de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 120
  • Visualitzacions: 136220

Pronunciation: lernu! vs Zamenhof

de deadlyhead, 27 de novembre de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 14
  • Visualitzacions: 19707

Esej Sylvana Zafta Esperanto: Język dla Globalnej Wioski

de geo1963, 6 de desembre de 2010

Llengua: Polski

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 16047

Исчу наставника!!! Украина Киев...

de KWEST, 6 de desembre de 2010

Llengua: Русский

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 17033

Por kiuj kapablas la hispana

de Tarducci, 4 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 13557

Ne nur por alternativuloj

de Tarducci, 4 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 14078

Tema Esperanto en un foro

de Tarducci, 3 de desembre de 2010

Llengua: Español

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 14073

请教各位如何区分发音

de HaixiaoLiu, 17 de novembre de 2010

Llengua: 简体中文

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 33660

How can I say "okay" as in "I'm doing okay"?

de Maulrus, 21 de novembre de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 16
  • Visualitzacions: 20555

Trovinte

de 3rdblade, 1 de desembre de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 11728

Darrer missatge

Tornar a dalt