Al contingut

How do you say...

de philodice, 20 d’agost de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 12442

Losing hope

de Jimmywa, 16 d’agost de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 14589

Pocket Dictionary

de 3rdblade, 18 d’agost de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 12882

Driving through "bildoj kaj demandoj"

de philodice, 20 d’agost de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 11213

Ĉu vi farus ŝatenda foto?

de qwertz, 19 d’agost de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 14449

Darrer missatge

Recherche d'espérantophone

de Yoav1987, 29 de juliol de 2010

Llengua: Français

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 15294

Esperanto Tastatur Layout

de MikeDee, 14 d’agost de 2010

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 17033

Esperanto en la TV

de zen_ic, 1 d’agost de 2010

Llengua: Español

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 15414
  • Missatges: 30
  • Visualitzacions: 42547

Lernu Learning Roadmap -HELP!

de timsonic, 6 d’agost de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 14639
Tornar a dalt