- Missatges: 1
- Visualitzacions: 19919
Darrer missatge
- Missatges: 24
- Visualitzacions: 36771
Darrer missatge
- Missatges: 11
- Visualitzacions: 27034
Darrer missatge
Kiu el la europaj imperioj agis pli terure en ameriko?
de Paquillo, 11 de maig de 2015
Llengua: Esperanto
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 26811
Darrer missatge
- Missatges: 96
- Visualitzacions: 116819
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 20294
Darrer missatge
Kial denaskaj anglaparolantoj ne ŝatas tiun demandon?
de robbkvasnak, 11 de maig de 2015
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 18280
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 19232
Darrer missatge
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 26616
Darrer missatge
- Missatges: 53
- Visualitzacions: 73511
Darrer missatge