- Missatges: 1
- Visualitzacions: 19924
Darrer missatge
- Missatges: 24
- Visualitzacions: 36774
Darrer missatge
- Missatges: 11
- Visualitzacions: 27035
Darrer missatge
Kiu el la europaj imperioj agis pli terure en ameriko?
de Paquillo, 11 de maig de 2015
Llengua: Esperanto
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 26815
Darrer missatge
- Missatges: 96
- Visualitzacions: 116823
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 20300
Darrer missatge
Kial denaskaj anglaparolantoj ne ŝatas tiun demandon?
de robbkvasnak, 11 de maig de 2015
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 18283
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 19234
Darrer missatge
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 26618
Darrer missatge
- Missatges: 53
- Visualitzacions: 73515
Darrer missatge