Kiel oni povas traduki la vorton "quilling"?
de Shuchdan40, 13 de setembre de 2013
Llengua: Esperanto
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 23727
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 21556
Darrer missatge
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 34722
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 21917
Darrer missatge
- Missatges: 32
- Visualitzacions: 63106
Darrer missatge
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 35520
Darrer missatge
- Missatges: 36
- Visualitzacions: 59025
Darrer missatge
Ni devas atingi "pacon" en lernu por la bono de esperanto
de baibaibibi, 20 d’agost de 2013
Llengua: Esperanto
- Missatges: 63
- Visualitzacions: 101222
Darrer missatge
Ĉu la psikologia influo de nia lingvo estas malsama dependante de kiu ĝi estas?
de codesito, 23 de juliol de 2013
Llengua: Esperanto
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 34208
Darrer missatge