Al contingut

Kiel oni povas traduki la vorton "quilling"?

de Shuchdan40, 13 de setembre de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 23727

Skajpo - dua parto

de Matinfizo, 11 de setembre de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 21556

Ni devas vivi sen timo

de baibaibibi, 5 de setembre de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 15
  • Visualitzacions: 34722

Darrer missatge

Tatui la frazon "Ni tri ekde 1992"

de marco_, 21 d’agost de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 21917

Pri Sirio

de pace, 8 de setembre de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 23219

Darrer missatge

Ĉu vi drinkas?

de asdfghjk, 11 d’agost de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 32
  • Visualitzacions: 63106

Kion devus fari usono kaj eŭropo en egiptujo?

de codesito, 19 d’agost de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 17
  • Visualitzacions: 35520

Ĉu la angla estas unu lingvo?

de cromagnon, 28 d’agost de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 36
  • Visualitzacions: 59025

Ni devas atingi "pacon" en lernu por la bono de esperanto

de baibaibibi, 20 d’agost de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 63
  • Visualitzacions: 101222
Tornar a dalt