Tästä sisältöön

Skajpo - dua parto

Matinfizo :lta, 11. syyskuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 21549

Viimeisin viesti

Ni devas vivi sen timo

baibaibibi :lta, 5. syyskuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 15
  • Näyttöjä: 34714

Viimeisin viesti

Tatui la frazon "Ni tri ekde 1992"

marco_ :lta, 21. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 21909

Pri Sirio

pace :lta, 8. syyskuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 23175

Viimeisin viesti

Ĉu vi drinkas?

asdfghjk :lta, 11. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 32
  • Näyttöjä: 63099

Viimeisin viesti

Kion devus fari usono kaj eŭropo en egiptujo?

codesito :lta, 19. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 17
  • Näyttöjä: 35472

Ĉu la angla estas unu lingvo?

cromagnon :lta, 28. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 36
  • Näyttöjä: 58980

Ni devas atingi "pacon" en lernu por la bono de esperanto

baibaibibi :lta, 20. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 63
  • Näyttöjä: 101091

Kiel ni povas esti liberaj?

baibaibibi :lta, 22. elokuuta 2013

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 25
  • Näyttöjä: 47689

Viimeisin viesti

Takaisin ylös