Vai all’indice

Kial mono estas malbona?

di Demian, 03 giugno 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 14
  • Visualizzazioni: 30897

Ĉu esperanto povus funkcii sen neologismoj?

di Altebrilas, 26 aprile 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 46
  • Visualizzazioni: 92125

Al kiu kulturo aŭ lando vi dezirus aparteni?

di codesito, 29 aprile 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 29
  • Visualizzazioni: 47451

Esperanto kiel sekreta lingvo

di Tonyodb, 25 maggio 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 5
  • Visualizzazioni: 23484

Avantaĝo de gepatra lingvo parolantoj

di Demian, 01 giugno 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 2
  • Visualizzazioni: 22822

Laŭleĝigado de mariĥuano

di Vilinilo, 31 maggio 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 2
  • Visualizzazioni: 25104

La genocida politiko de NATO en la mondo estas stulta kaj erara

di baibaibibi, 25 maggio 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 4
  • Visualizzazioni: 23853

Motivado por lernado de esperanto.

di goli, 04 maggio 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 17
  • Visualizzazioni: 34022

IJK 2013

di Merkuro, 29 maggio 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 1
  • Visualizzazioni: 22579

Ultimo messaggio

Postmorta letero el 1944

di palaman, 22 maggio 2013

Lingua: Esperanto

  • Messaggi: 6
  • Visualizzazioni: 23604
Torna all’inizio