Mi volus scii kion opinio ne hispana populi havas pri la situacio en Hispanio
של Nork, 11 בינואר 2013
שפה: Esperanto
- הודעות: 7
- להציג 26652
הודעה אחרונה
- הודעות: 16
- להציג 31920
הודעה אחרונה
- הודעות: 48
- להציג 89670
הודעה אחרונה
- הודעות: 14
- להציג 34910
הודעה אחרונה
- הודעות: 1
- להציג 22580
הודעה אחרונה
- הודעות: 19
- להציג 31699
הודעה אחרונה
- הודעות: 52
- להציג 97042
הודעה אחרונה