Mi volus scii kion opinio ne hispana populi havas pri la situacio en Hispanio
از Nork, 11 ژانویهٔ 2013
زبان: Esperanto
- پستها: 7
- نمایشها: 26654
آخرین ارسال
- پستها: 16
- نمایشها: 31921
آخرین ارسال
- پستها: 48
- نمایشها: 89672
آخرین ارسال
- پستها: 14
- نمایشها: 34914
آخرین ارسال
- پستها: 19
- نمایشها: 32789
آخرین ارسال
- پستها: 1
- نمایشها: 22580
آخرین ارسال
- پستها: 19
- نمایشها: 31701
آخرین ارسال
- پستها: 52
- نمایشها: 97056
آخرین ارسال