Ni devas sekvi neniun guruon aŭ profeton. Ni devas esti liberaj.
از baibaibibi, 12 آوریل 2013
زبان: Esperanto
- پستها: 47
- نمایشها: 77392
آخرین ارسال
- پستها: 31
- نمایشها: 74627
آخرین ارسال
Du bonegaj malnovaj esperanto dokumentajn filmojn disde 1987
از Kazimir, 25 آوریل 2013
زبان: Esperanto
- پستها: 3
- نمایشها: 22776
آخرین ارسال
- پستها: 14
- نمایشها: 40695
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 27483
آخرین ارسال
- پستها: 185
- نمایشها: 300509
آخرین ارسال
- پستها: 172
- نمایشها: 382874
آخرین ارسال
- پستها: 1
- نمایشها: 24530
آخرین ارسال