Ni devas sekvi neniun guruon aŭ profeton. Ni devas esti liberaj.
글쓴이: baibaibibi, 2013년 4월 12일
언어: Esperanto
- 글: 47
- 읽음: 77397
마지막 글
- 글: 31
- 읽음: 74637
마지막 글
Du bonegaj malnovaj esperanto dokumentajn filmojn disde 1987
글쓴이: Kazimir, 2013년 4월 25일
언어: Esperanto
- 글: 3
- 읽음: 22782
마지막 글
- 글: 14
- 읽음: 40696
마지막 글
- 글: 10
- 읽음: 27485
마지막 글