- Missatges: 35
- Visualitzacions: 64475
Darrer missatge
- Missatges: 61
- Visualitzacions: 109654
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 23550
Darrer missatge
La fiasko de esperanto estas la fiasko de Eŭropo kaj de la mondo.
de codesito, 13 de setembre de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 41
- Visualitzacions: 77515
Darrer missatge
Ĉu vi kredas ke je la vojaĝo de la apollo al la Luno?
de baibaibibi, 9 d’octubre de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 18
- Visualitzacions: 36230
Darrer missatge
Kial kolapsis la maŭra ŝtato en tio kio nun estas Hispanio?
de cellus, 8 d’octubre de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 24206
Darrer missatge
- Missatges: 12
- Visualitzacions: 31141
Darrer missatge
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 37283
Darrer missatge
- Missatges: 8
- Visualitzacions: 28157
Darrer missatge
- Missatges: 39
- Visualitzacions: 64261
Darrer missatge