- پستها: 35
- نمایشها: 64474
آخرین ارسال
- پستها: 61
- نمایشها: 109653
آخرین ارسال
- پستها: 5
- نمایشها: 23550
آخرین ارسال
La fiasko de esperanto estas la fiasko de Eŭropo kaj de la mondo.
از codesito, 13 سپتامبر 2012
زبان: Esperanto
- پستها: 41
- نمایشها: 77514
آخرین ارسال
- پستها: 18
- نمایشها: 36229
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 24206
آخرین ارسال
- پستها: 12
- نمایشها: 31139
آخرین ارسال
- پستها: 15
- نمایشها: 37281
آخرین ارسال
- پستها: 8
- نمایشها: 28155
آخرین ارسال
- پستها: 39
- نمایشها: 64261
آخرین ارسال