לתוכן העניינים

Tion mi ne sciis pri la lingvoj en EU.

של cellus, 3 באוגוסט 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 26027

Ĉu Facebook havas la mankantajn Lernuumantojn?

של Desit1, 3 באוגוסט 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 23747

Ĉu la kastiliana devus nomiĝintus kantabrana?

של fajrkapo, 2 באוגוסט 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 24325

Esperanto ne havas konkurantojn

של codesito, 30 ביולי 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 15
  • להציג 32867

James Bond

של samueldora, 7 ביולי 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 31346

הודעה אחרונה

Google - tradukitaj rezultoj

של Demian, 30 ביולי 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 23318

הודעה אחרונה

Diversaj helplingvoj kompletigas unu la alian

של cellus, 28 ביולי 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 11
  • להציג 31570

originala Ea literaturo

של hunne68, 16 ביולי 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 26278

הודעה אחרונה

Famaj esperantistoj

של robbkvasnak, 22 ביולי 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 30
  • להציג 48520

הודעה אחרונה

Ĉu Eŭropo helpos al Rusio konstrui en si demokration?

של troyshadow, 19 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 77
  • להציג 145272
לראש הדף