Al contingut

La ĉina, lingvo kiu oni desegnas (aŭ pintras).

de unpensador, 22 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 26141

Esperanto-identeco: citaĵoj kaj komentoj

de Milneral, 22 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 26721

Esperanto ne helpas al paco

de BrunoBram, 18 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 50
  • Visualitzacions: 87164

Darrer missatge

Ĝi

de cellus, 20 d’agost de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 51
  • Visualitzacions: 97642

Darrer missatge

Esperanto kaj francaj balotoj

de Altebrilas, 12 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 26814

Kiun version de Linŭ uzas vi?

de ceigered, 23 d’agost de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 67
  • Visualitzacions: 113341

Vorto de la tago en la hispana: la "malafollá granaína".

de unpensador, 15 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 25026

Rasismo en Meksiko

de Desmut, 13 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 28328

Esperanto: eŭropa aŭ azia lingvo?

de vincas, 14 d’agost de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 28
  • Visualitzacions: 50887
Tornar a dalt