Tästä sisältöön

Kial uzado de pronomo ci estas konvena?

Francisko1 :lta, 12. joulukuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 14
  • Näyttöjä: 41787

Protesto Kontraŭ la Civilizacio

flipe :lta, 12. joulukuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 27847

Ĉu EU daŭre estas demokrateca?

Altebrilas :lta, 15. marraskuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 29
  • Näyttöjä: 59823

Arnoldo Águila: Granda esperantista kaj kubana profesoro kaj skribisto

unpensador :lta, 12. joulukuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 1
  • Näyttöjä: 27960

Kion vi kuiras hodiaŭ?

Mielo :lta, 11. kesäkuuta 2005

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 30
  • Näyttöjä: 70043

Malfacilaĵoj de la hispana lingvo kaj grandaj eraroj kun la tradukiloj

unpensador :lta, 10. joulukuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 23408

Kio fakte estas Destino ?

Julieno :lta, 9. joulukuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 8
  • Näyttöjä: 23731

Mi ne ŝatas esperantan komunumon

BrunoBram :lta, 21. heinäkuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 38
  • Näyttöjä: 62032

Viimeisin viesti

nur civitanizmo

superadamuso :lta, 9. joulukuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 23672

Viimeisin viesti

Ĉu vi timas la anglan (lingvon)?

diogotux :lta, 12. lokakuuta 2011

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 39
  • Näyttöjä: 63641
Takaisin ylös