- پستها: 14
- نمایشها: 37755
آخرین ارسال
- پستها: 28
- نمایشها: 53444
آخرین ارسال
- پستها: 4
- نمایشها: 26971
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 24014
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 27742
آخرین ارسال
Ĉu al vi ĝenas, ke Esperanto estas tiom uzata pro paroli pri la lingvo mem?
از BrunoBram, 21 ژوئیهٔ 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 27
- نمایشها: 54947
آخرین ارسال
Ĉu esperantistaj mediumoj de Brazilo iam kontaktis kun la spirito de Zamenhof?
از BrunoBram, 9 ژوئیهٔ 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 26
- نمایشها: 54754
آخرین ارسال