La homoj ne komprenas la gravecon de la lingvoj kaj de la lingvistiko
BrunoBram :lta, 7. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 33218
Viimeisin viesti
- Viestejä: 16
- Näyttöjä: 35818
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 26453
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 26453
Viimeisin viesti
Ekzemplo de stulteco de la homoj rilate lingvoj kaj la angla
BrunoBram :lta, 19. heinäkuuta 2011
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 19
- Näyttöjä: 34121
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 26273
Viimeisin viesti
- Viestejä: 20
- Näyttöjä: 35672
Viimeisin viesti
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 37420
Viimeisin viesti
- Viestejä: 11
- Näyttöjä: 31841
Viimeisin viesti
- Viestejä: 13
- Näyttöjä: 38725
Viimeisin viesti